Thursday, September 1, 2011

Lagu Palembang Hip-Hop....Siapo Ngomong Wong Kito Dak Pacak Bekato

assalammualiakum hi guys.....welcome my blog again. i am so glad you visit. alright this post i am wanna share about awesome music stuff lol, this song very attractive, funny, and can make your brain is blow.....let cek this out singer :
LINGAU crew >>>BIG Man<<<.
title : Wong Kito Galo
ini ada link download ...http://www.4shared.com/audio/oMtCwSw7/Hip_Hop_Palembang_-__Wong_Kito.html
siapo ngomong wong kito dak pacak bekato
ngerep nyubo-nyubo kalu be bakat ado 
big man nujuke kreasi wong kito 
kalu be musik hip hop biso tercipto 2x 
yo what'up budak lingau d sini 
cubo naeke hip-hop kota tercinto
jangan kau baseng ngomong
nak ngato harus ado batesnyo
buka hati selapang-lapangnyo

aku dak galak di takuti
aku cuma nak ingin di hormati
terserah kau nak ngomong apo
ini lah aku apo ado yo

tolong ambek positipnyo ......iyo
aku jugo manusio kito samo
makan samo makan
nasi minum samo minum air

nah sekarang kau nak ngapo
nak ngaepal tangan sekuat-kuatnyo
nak ngajak belago
aku siap di tempat sepi

tapi jujur aku wong yo nyepi
mecak indoh yo bumi silaparih
untuk apo pertarohke nyawo
wong sini ngomong tau nyo cuma tuja
bacok sano sini tumpah darah
bersikap bukan pecak manusio
tapi aku bangga semoga wong kito tetep jayo...

siapo ngomong wong kito dak pacak bekato
ngerep nyubo-nyubo kalu be bakat ado
big man nujuke kreasi wong kito
kalu be musik hip hop biso tercipto 2x

jingok dan dengarlah aku maseh tetep tegak
walau asal kota terpencil
aku dak pernah minder
samo siapo bae yang mencaci aku dari belakang

peduli apo samo uwong
pacak-pacak lah aku berkaryo
dio ngangu dak papo
asal bae lincah-lincah mato biso nyucok ke perutnyo

banyak yang ngomong
wong kito dak punyo hati
dasar bengak tolol begok yo kau
berarti kami dak bernyawo yo
mati lah kau sano

sudahlah kau dak usah marah
percuma ngabesi-ngabesi tenago
kalu memang kau nekat pulo
aku ngomong be siapke nyawo kau 5....inget 5 nyawo yo

sory bae kalu ado yang dak senang
aku ngerantau dari seberang
untuk berjuang
mohon doa restu  kamu galo-galo
kalu be wong kito biso terkenal jugo..........

siapo ngomong wong kito dak pacak bekato
ngerep nyubo-nyubo kalu be bakat ado
big man nujuke kreasi wong kito
kalu be musik hip hop biso tercipto 3x

No comments:

Post a Comment